Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Vineri, 24 Oct. 2008, 16:43
0
207

Vespa lanseaza un nou model de scuter

255_a
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Vespa isi reafirma intaietatea tehnologica care dureaza de mai bine de 60 de ani. Se naste scuterul Vespa S 50 4T 4V, cu toata placerea si lejeritatea Vespa la 50 cmc. Noul motor cu patru supape, mic si modern, are performantele unui motor de 50 cmc in doi timpi, consum redus si emisii poluante la nivelul unui motor in patru timpi.

 

 

Noul motor Vespa 50 cmc in patru timpi cu patru supape redescopera o cilindree legendara care a jucat un rol major in istoria Vespa. Datorita folosirii distributiei cu patru supape, aceasta mica ”fabrica de putere” nu are de ce sa se teama de competitorii sai in doi timpi (la 4.36 CP este cel mai puternic motor de 50 cmc in patru timpi de pe piata) pastrand consumul si emisiile unui motor 4T.

 

 

Acesta este o mica bijuterie tehnologica. Utilizarea unei distributii cu 4 supape a condus la o crestere a puterii cu 23 % fata de motorul cu 2 supape (4,36 CP fata de 3,53 CP). Puterea ajungand la acelasi nivel ca la cele mai performante motoare in 2 timpi. Noul sistem de distributie imbunatatit ofera putere mai mare prin cresterea vitezei motorului, reducand consumul si emisiile poluante prin optimizarea raportului de compresie.

 

 

 

Noul motor are un consum (Ciclu ECE 47) identic cu al performatelor motoare 4T cu 2 supape si semnificativ mai bun decat al versiunilor 2T (cu 36% mai scazut). Acest nou motor a fost proiectat, dezvoltat si produs la sediul Piaggio de la Pontedera, unul dintre cele mai importante centre la nivel mondial de cercetare in domeniul motoarelor.

 

 

 

Piaggio este determinat sa ofere unei clientele tot mai sofisticate, produse nu doar performante ci si fiabile, sigure, si nu in ultimul rand care sa respecte mediul inconjurator. Vespa S Vespa S este primul model care va fi echipat cu noul motor cu 4 supape in patru timpi. Noua versiune 50 4T 4V accentueaza lejeritatea Vespa S oferind tinerilor solutia perfecta pentru satisfacerea nevoilor de mobilitate individuala si libertate, exact ceea ce Vespa a facut pentru generatii de tineri. Cu noua Vespa S 4T 4V valorile consumului de combustibil si al emisiilor poluante sun mai bune decat oricand. Stil si tehnologie. Vespa este unica in lume. Vespa S reinvie fascinatia pentru „Vespino” sportiv.

 

 

Stilul unic al Vespa S se naste prin combinarea inteligenta a elementelor care amintesc de trecut reinterpretand sufletul tanar si sportiv al Vespa in prezent. Designul esentialist si riguros al Vespa S intruchipeaza o istorie inceputa cu legendarele modele din anii ’70, ca si 50 Special sau Vespa Primavera. Vespa S este disponibila in Romania si in versiunile 50 2T si 125 care au aceleasi trasaturi sportive, dinamice si tineresti, cu linii curate si esentialiste. Cu stilul sau minimalist dar determinat, cu design simplu dar elegant, Vespa S ofera acelasi dinamism si prospetime care au facut din Vespa scuterul preferat al tinerilor din anii ’70.

 

 

Ca intotdeauna in lunga istorie a scuterelor Vespa, caroseria metalica functioneaza si pe post de cadru. Suspensia fata beneficiaza de un amortizor hidraulic cu dublu efect cu un brat lateral in stil aeronautic. Pe spate, Vespa S este echipata cu o suspensie bazata pe un amortizor hidraulic cu dublu efect. Roata fata de 11” garanteaza stabilitate excelenta si ofera conducatorului un sentiment de incredere si siguranta. Ambele pneuri sunt tubeless,110/70 pe fata si 120/70 pe o janta de 10” in spate. Sistemul de franare este combinatia clasica de disc si tambur.

 

 

Modelul va fi disponibil in Romania la inceputul anului 2009 la pretul de 2.750 EUR cu TVA inclus.

 

 

 

citynews.ro

Articole din aceeasi categorie
Ghicesti? Se pune pe masina, iar dupa ce s-a montat, nu se vede absolut nici o schimbare vizibila, desi s-a aplicat destul de greu.
14 Dec. 2018
08:30
6
Arhiepiscopia Ortodoxă a Vadului, Feleacului și Clujului, împreună cu membrii Asociației „Transilvania Leaders” oferă un ajutor în valoare de 80.000 de lei, pentru a sprijini refacerea Palatului Episc
14 Sep. 2018
10:05
0
Cea de-a opta ediție a Festivalului automobilistic Klausenburg Retro Racing se va desfășura în perioada 15-16 septembrie în centrul municipiului Dej.
29 Aug. 2018
14:34
0
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă noi modificări în ceea ce privește circulația, în încercarea de a fluidiza traficul din oraș.
17 Mai. 2018
12:40
0
Autoritățile buzoiene sunt disperate. Ca urmare a închiderii pentru reparații a unui sens de mers pe podul de la Mărăcineni, cozile de mașini se întind pe sute de metri la ore de vârf.
13 Apr. 2018
11:28
0
Primăria Cluj-Napoca, împreună cu Poliția Rutieră, a decis interzicerea virajelor la stânga în toate intersecțiile străzilor Alexandru Vaida Voevod și Teodor Mihali cu străzile sau aleile adiacente.
30 Mar. 2018
16:48
3

Post new comment

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide