Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Joi, 11 Oct. 2012, 08:24
0
4391

Nouă specie de felină: Jaguar F-Type roadster

După glorioasele decade ale anilor ’60 şi ’70, prestigiosul fabricant Jaguar reia magicele litere ale alfabetului şi alocă litera F noului roadster compact Jaguar F-Type ce se vrea a fi noul rege al segmentului dominat până acum de concurenţa germană prin modelul Daimler- Mercedes SLK ori Porsche Boxster.

noua specie de felina jaguar f type roadster
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Dimensiunile noului roadster Jaguar F-Type sunt 4,47 metri lungime, lăţimea se întinde pe 1,92 metri, înălţimea este plafonată la doar 1,29 metri iar distanţa dintre punţi măsoară 2,62 metri. Caracteristica roadsterului britanic este că dispune de console faţă şi spate extrem de scurte, cu efecte directe asupra manevrabilităţii şi a repartizării ideale a maselor pe punţi. Decapotarea soft-top-ului se face în 12 secunde şi este permisă în mers până la o viteză de 50 km/h.

Lansat la Paris pentru început doar în versiunea roadster, noul Jaguar F-Type adoptă o gamă de motorizări V6 şi V8 supraalimentate prin clasicul compresor mecanic. Astfel, la baza gamei stă un agregat de 3 litri declinat în două trepte de putere. Cel cu o putere de 340 CP obţinuţi la 6.500 rpm dispune de un cuplu maxim de 450 Nm şi rezolvă demarajul 0-100 km/h în 5,3 secunde. Această versiune F-Type este creditată cu o viteză maximă de 260 km/h iar emisiile sunt în jur de 200 grame CO2 la km.

Modelul următor în gamă, F-Type S, utilizează acelaşi bloc motor V6 de 3.000 cmc, însă puterea agregatului este mai mare cu 40 CP, urcând la 380 CP. Cuplu motor este doar marginal mai mare decât al motorului de bază, acesta fiind superior cu 10 Nm, la 460 Nm. Sprintul pe prima sută de km/h cu start de pe loc se face în 4,9 secunde iar viteza de top este de 275 km/h. Consumul ambelor versiuni având motoare cu arhitectură V6 supraalimentate prin compresor mecanic este de 9 litri la sută.

Deliciul puriştilor ce apreciază un GT veritabil îl face însă unitatea V8 S de sub capota lui F-Type. Beneficiară a unei cilindrei superioare de 5.000 cmc, bestia descătuşează 495 CP la 6.500 rpm şi livrează un cuplu motor maxim de 625 Nm disponibil integral încă de la turaţii de doar 2.500 rpm. Acceleraţia 0-100 km/h în cazul versiunii Jaguar F-Type S V8  este rezolvată brutal în 4,3 secunde. Viteza maximă de 300 km/h plasează felina britanică la concurenţă mai degrabă cu noul Porsche 911 Seria 991 decât cu Boxster.

Asemenea coupe-ului BMW M6, noul Jaguar F-Type este echipat cu un sistem electronic ce optimizează demarajele „la blană”, pentru obţinerea de timpi minimi în orice condiţii. De la un buton se pot seta incisivitatea direcţiei, tăria suspensiilor ori modul în care cutia de viteze urcă în trepte.

Articole din aceeasi categorie
Ghicesti? Se pune pe masina, iar dupa ce s-a montat, nu se vede absolut nici o schimbare vizibila, desi s-a aplicat destul de greu.
14 Dec. 2018
08:30
6
Arhiepiscopia Ortodoxă a Vadului, Feleacului și Clujului, împreună cu membrii Asociației „Transilvania Leaders” oferă un ajutor în valoare de 80.000 de lei, pentru a sprijini refacerea Palatului Episc
14 Sep. 2018
10:05
0
Cea de-a opta ediție a Festivalului automobilistic Klausenburg Retro Racing se va desfășura în perioada 15-16 septembrie în centrul municipiului Dej.
29 Aug. 2018
14:34
0
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă noi modificări în ceea ce privește circulația, în încercarea de a fluidiza traficul din oraș.
17 Mai. 2018
12:40
0
Autoritățile buzoiene sunt disperate. Ca urmare a închiderii pentru reparații a unui sens de mers pe podul de la Mărăcineni, cozile de mașini se întind pe sute de metri la ore de vârf.
13 Apr. 2018
11:28
0
Primăria Cluj-Napoca, împreună cu Poliția Rutieră, a decis interzicerea virajelor la stânga în toate intersecțiile străzilor Alexandru Vaida Voevod și Teodor Mihali cu străzile sau aleile adiacente.
30 Mar. 2018
16:48
3

Post new comment

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide