Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Marţi, 07 Iul. 2015, 17:04
37
12089

Clujenii acuză „sauna” din autobuzele noi cumpărate de Primărie. Ce explicaţii oferă CTP Cluj

Călătorii care circulă în aceste zile cu autobuzele mov cumpărate de Primărie se plâng de căldura existentă în mijloacele de transport în comun, însă reprezentanţii CTP Cluj au anunţat că aerul condiţionat funcţionează şi temperatura din interior este cu 5 grade mai mică decât afară.

au
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Canicula instalată peste Cluj-Napoca provoacă disconfort şi în mijloacele de transport în comun, iar unii călători au început să se plângă de lipsa aerului condiţionat în special în noile autobuze cumpărate de Primărie.

Aceştia acuză „sauna şi putoarea groaznice” din respectivele mijloace de transport în comun şi cer municipalităţi să ia măsuri pentru un drum cât mai răcoros cu autobuzul. Pe de altă parte, reprezentanţii CTP spun că aerul condiţionat funcţionează şi au explicat de ce unele persoane simt un disconfort mai mare.

„Instalaţiile de climatizare sunt reglate astfel încât în interiorul mijlocului de transport să fie o temperatură mai mică cu până la 5 grade Celsius faţă de temperatura exterioară. Temperatura de la care se porneşte aerul condiţionat este de +28 de grade Celsius. Temperatura din salonul mijlocului de transport poate să ajungă la +23 de grade Celsius, ceea ce nu considerăm că este o temperatură care crează disconfort. Fiecare persoană percepe în mod diferit temperatura mediului ambient, astfel încât nivelul optim de confort este subiectiv.

Din acest motiv avem şi reclamaţii că nu avem montate astfel de sisteme pe toate mijloacele de transport şi că acestea nu funcţionează cu eficienţă maximă, având în vedere că apar pierderi mari la deschiderea uşilor în staţii”, au anunţat reprezentanţii Serviciului Tehnic al CTP Cluj.

Articole din aceeasi categorie
Marți, 23 aprilie, cei care se prezintă cu o carte la intrarea în Grădina Botanică „Alexandru Borza” din Cluj-Napoca pot vizita obiectivul fără să mai plătească bilet.
06 Apr. 2019
10:05
0
Primarul Emil Boc a anunțat recent că bugetul din acest an al municipiului Cluj-Napoca va avea o pierdere de 20 de milioane de euro, lucru care va afecta proiectele de investiţii.
04 Apr. 2019
10:46
0
Miercuri, 3 martie, începând cu ora 10.00, va avea loc un nou exercițiu “Miercurea Alarmelor”, după cum au anunțat cei de la Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Cluj,
03 Apr. 2019
10:09
0
De Ziua Jandarmeriei Române, în zona casinoului din Parcul Central din Cluj-Napoca va avea loc miercuri, 3 aprilie, cu prilejul sărbătoririi Zilei Jandarmeriei mai multe manifestări dedicate acestui
02 Apr. 2019
12:24
2
Compania de Apă Someș SA a anunțat întreruperea furnizării apei potabile în mai multe zone ale municipiilor Cluj-Napoca și Dej.
02 Apr. 2019
10:04
0
Oficialii Primăriei Municipiului Cluj-Napoca au anunțat că miercuri, 3 aprilie, podul Porțelanului se va închide circulației, în vederea continuării lucrărilor demarate și pentru siguranța traficului
02 Apr. 2019
08:30
0

Post new comment

Comentarii

Da, inteleg treaba cu autobusele noi, care circula pe rutele mai importante, dar cu celelalte autobuse? sauna totala indiferent de ora de circulatie ...

Este adevarat : caldura este insuportabila pe vreme caniculara in tramvaie. Aerul era umed si foarte inconfortabil din moment ce toata lumea transpira. Poate ca 5 grade nu este suficient. Eu am incercat sa-l atentionez pe sofer ca este prea cald, intr-o zi caniculara, dar fara succes.

Căutam Operatori calculator pentru publicare anunțuri. Se lucrează comod de acasă aprox. 3 ore pe zi. Cerințe: - cunoștinte minime PC - necesar calculator - conexiune internet - răbdare - seriozitate .Nu este necesară experiență. Instruire gratuită oferită sub forma unor lecții prin mail(contactați-mă doar pe e-mail). Acolo veți găsi toate răspunsurile la toate întrebările atât timp cât citiți cursurile. Veți trece mai întâi prin instruire, apoi care doriți, o să începeți să lucrați. Program part-time. Acest proiect vizează piața americană a cărților electronice. Va oferim alte detalii dupa ce trimiteti textul ”Info” la adresa de email: montidolf_23@yahoo.com

Ceva sigur nu e in regula, pentru ca daca circuli cu acele autobuze mai vechi, acolo nu e asa cald. Si intr-adevar ca sunt consitii diferite de la un autobuz Solaris la altul, desi este acelasi model si ar trebui sa ofere aceleasi conditii.

Ce se lukra in Romanica, toata lumea pe facbuk si pe shit&neus. De risu curcilor. Hai, dati cu minusuri, anonimilor...

Cu maxim de voturi johny este ales prostul zilei. Felicitari si te asteptam la toaleta publica din parcul mare sa iti ridici premiul!

da-i pace ca sta in Floresti in cartierul Multiserv si-l doare tare :))

o pl.a functioneaza, merge ventilatia ce-i drept dar fara ac, numa invarte putoarea din autobuz.

daca poporul din cluj s-ar spala nu ar mirosi urat un autobuze.

poate pt putoare exista sopon dar pt caldura ar trebui sa mearga AC-ul

Eu stiam ca autobuzele sunt din Polonia, nu din Finlanda, sau doar aerul conditionat e finlandez?

Cand au introdus autobuzele alea mov prima data aveau toate si muzica. Acum si aia a amutit. Nu mai merge. Faceti-le in ***EDITAT*** mea pregatire la maimutoii aia care transporta saci cu cartofi sa stie si ei ce este un aer conditionat si mai ales cum se foloseste.
O data la 5 zile nimeresc unul care are cat de cat aer conditionat in rest numai movul e de solaris...
Diferenta aia de 5 grade fata de temperatura de afara este o gluma asa?

Temperatura la aer conditionat NU SE REGLEAZA LA -5 GRADE FATA DE CEL EXTERIOR (de 45 grade la soare) !
Temperatura la aer conditionat se regleaza la MAXIM 25 grade in interior, INCLUSIV in timpul deschiderii usilor !
Daca CTP ar trimite reclamatiile calatorilor la fabricant - lipsa confortului termic si aerisirii - s-ar rezolva problema sau s-ar reduce pretul vagoanelor la nici jumatate (de la jumat de milion de euroi /bucata). Fiindca se afla in garantie !

Daca "Instalaţiile de climatizare sunt reglate, astfel încât în interiorul mijlocului de transport să fie o temperatură mai mică cu până la 5 grade Celsius faţă de temperatura exterioară" inseamna ca zilele acestea nu am avut parte de aer conditionat. La 35'-38' afara cat este acum, ar insemna 30'-33' in mijloacele de transport: ei o spun. Nici nu ma mir. Am urcat azi in mai multe autobuze calduroase pe canicula. Unul avea termometru la sofer. Nu vedeam foarte clar, dar erau peste 30', dar sub 35'. In autobus, la umbra. Lasam la o parte ce suporta calatorii, DAR va dati seaama ce suporta soferii? Pot lesina, poate sa li se faca rau din cauza condusului multe ore pe o aemenea temperature. UNDE este siguranta calatorului? Nicaieri. Se pare ca nu le pasa: ctp, primarie, siguranta circulatiei. Soferii nu protesteaza de frica pierderii locului de munca. UNDE sunt conditiile de 5 stele pe care ar trebui sa le ofere acest oras catalogat drept de 5 stele si in materie de transport in comun? Ce face administratia, conducerea? Doarme pe banii contribuabilului si pe lipsa lui de reactie.
Inca ceva: sa nu uitam ca temperaturile anuntate la meteo sunt la statiile meteo, adica in afara orasului. Pe timp de vara temperaturile sunt mai mari cu cel putin 5' in oras, la nivelu de 1.5-2m de sol, avand concursul asfaltului, betoanelor si lipsa de vegetatie, copaci care sa faca umbra. Corturile sunt praf in ochi. Au "umbra", dar te coci sub ele, nu au racoarea unei umbre de copac.
Lipsa aerului conditionat sau functionarea lui fara un folos pentru calatori de face pentru econimoia de combustibil. DAR, preturile biletelor, ale abonamentelor a fost calculate pentru a avea conditii fie iarna, fie vara. Dar de fac "economii". Calatorii nu le simt.

Ce vrajeala de sef de "Ceapeu" are si managerul Neag! Care temperaturi reglate cu 5 grade mai putin decat afara tovarasu Ceausescu? Ce eficienta redusa datorita deschiderii usilor? Poi daca vezi ca nu face fata, il reglezi mai jos, pana simti ca aerul e respirabil in interior, nu te iei dupa "setari" ci dupa realitatea din teren!

Culmea este ca aseara m-am intors din Salzburg, unde surpriza, am calatorit in oras cu fix acest tip de autobuze Solaris Urbino, si ghici ce tovarasu Neag.... Afara era o canicula mai ceva ca azi in Cluj, in autobuse de-a dreptul rece. FRIG tovarasu manager, adica AER CONDITIONAT reglat in mod eficient sa faca fata! Si credeti-ma ca si acolo calatorii se urca tot pe usile care se deschid larg, si culmea sistemul AC face fata cu brio!

Problema sa-ti spun eu Ceausescule de Cluj care este? Ca recomanzi matale soferilor setari de genul "cu 5 grade mai putin decat afara" in ideea unui consum mai mic de motorina, ca astea papa nu gluma prin oras.

Soferii, la randul lor, poate mai au si ei cate-o masina personala Diesel, si atunci pornesc si ei aerul conditionat asa, din cand in cand, si atunci cand il pornesc, il dau pe minim, sa consume cat mai putin, alfel, lor de unde le mai pica motorina de pus in rezervorul masinii personale?

Altfel cum imi explicati dvs mie tov manager ca la diferenta de o zi, in aceeasi canicula, cu fix acelasi tip de autobuz, in Austria se poate dar Cluj nu?

Cum imi explicati ca in aceeasi zi, la aceeasi ora, ma urc in autobuz pe linia 30 pe ruta Grigorescu- Sora, si la dus e de-a dreptul rece in timp ce in celalalt cu care ma intorc dupa 15 minute, deci la aceeasi ora si temperatura exterioara, curge apa pe tine?

Daca autobuzele sunt identice, traseul e acelasi, temperatura aceeasi, deschiderea usilor, aceeasi, singurul lucru care difera in toata ecuatia este...SOFERUL. Deci factorul uman, care regkleaza setarile dupa cum crede (vrea) el.

Cal;atorii se plang, dvs ca manager in loc sa luati masuri ca toti soferii sa mearga cu AC-ul la maxim ca sa acopere pierderea cauzata de deschiderea usilor, o dati in explicatii despre setarile optime cu 5 grade diferenta si dati vina pe deschiderea usilor?

Si-atunci daca la Austrieci se poate si la noi nu, nu pot decat sa ma intreb: sunteti dvs prost gramada, sau ne luati dvs pe toti clujenii de prosti?

Te felicit! Am spus ca nu te mai deranjez, dar ai un comentariu obiectiv, si de data aceasta, facand exceptie de la celelalte mai putin bune. Poti vedea ca aprecierile sunt pe masura, la fel ca si la altele unde nu ai fost apreciat si au fost tot pe masura minusurile. Ceea ce ar fi de recomandat este sa fi de acord si cu parerea majoritatii, dar acolo unde primesti si comentarii pentru "de ce-i asa" sau "de ce nu-i asa".

orasul e mic, doua, trei statii nu merita sa te urci in saunele plimbatoare, asa ca mersul pe jos ajuta.

decat sa merg in sauna de afara cu soarele in cap fara pic de umbra (ca mai nou vegetatia dauneaza orasului si face mizerie) prefer sauna autobuzelor fiind totusi la umbra.

Astia de la CTP mint asa cum respira. Preturi mari, servicii proaste si dispret de total fata de clienti (calatori), asta inseamna CTP. Au si ei 40 de autobuze noi si nici pe alea nu vor sa le foloseasca asa cum trebuie, pentru ei nu s-a inventat inca nici aerul conditionat. Ce sa mai zicem atunci de celelalte jeguri de autobuze, alea verzi vechi de 30-40 de ani pe care le-au aruncat francezii la gunoi de mult timp si noi le-am luat si le folosim. Sau de troleibuzele alea de pe vremea lui Impuscatu, niste table indoite pe 4 roti care nici nu ar avea voie sa mai circule intr-o tara normala. Rusine CTP si Neag, asta se cheama bataie de joc si dispret fata de calatori. Bine ca Neag isi ia bonusuri peste bonusuri de sute de mii de lei anual si isi bate joc de toti pentru ca nimeni nu-l da jos atata timp cat ii pus director acolo pe viata

Lipsa de respect si bataie de joc la adresa locuitorilor/calatorilor.Poi astia ne iau de prosti in ultimul hal...saptamana asta in niciun troleu cu care am circulat(fie si ora 17:00)aerul conditionat era oprit si geamurile deschise....in plus acuma sparg si Calea manastur cum vii spre centru...se face o coada de la Kaufland de sus pana jos.Ii invitam pe distinsii domni de la ratuc la un drum manastur-marasti intr-un troleu puscat cu viteza medie de 25 km/h la +33 grade afara,baga-le-asi ***EDITAT*** in gingii de mincinosi si nesimtiti,cum sa scot ei cu explicatii de toata jena.

Ai vazut deja cele 40 de autobuze? In oras? Pe toate? Minune! Unde si cand? Vreau sa vad si io minunea!
Este bataie de joc, cu cele mai mari preturi din tara. Recomandare: nu mai calatoriti decat cu masina, taxi, bicicleta sau pe jos. No? Se baga nemultumitii? Nu! Vor inghiti ceea ce li se da.

...putoarea groaznice” din respectivele mijloace de transport în comun şi cer municipalităţi să ia măsuri în acest sens.

hahaha, clujeni besinosi si nespalati. STATUL SA IA MASURI URGENT!!!

Directore,
Iesi incognito si verifica daca subalternii dvs. stiu ce fac. Asa face un conducator BUN! Asa este in unele auto e bine in altele , probabil soferii nu suporta aerul conditionat,este dezastru. Luati masuri acum!!!
Succes in activitate.

Neag n-a mai circulat pe autobuze de cand sta in fotoliul de boss.

Cu temperatura sunt de acord, dar cu CU MIROSUL CE VRETI SA FACĂ? Mirosul provine de la faptul ca suntem ultima tară din UE in ceea ce priveste consumul de sapun si DEODORANT! Pe scurt, oamenii PUT, nu autobuzele.

Ai dreptate, dar consumul de sapun si deodorant e influentat de consumul de apa. Nu le prea poti folosi pe primele, fara ultima. Dar asta e economie la oras. De exemplu: mai demult, niciodata, dar niciodata nu am simtit mirosuri puturoase la oamenii de la tara. De ce? Foloseau apa. Zilnic. Chiar daca sapunul (deodorante mai deloc) era utilizat o dat pe saptamana. Si ei munceau, transpirand zi de zi, la soare. Dar foloseau apa. :-)

Mirosul este de la transpiratie, dar nu este eliminat, ci recirculat in autobuzele noi.
Pe deasupra, sus, la tavan se absoarbe si de la n9ivelul picioarelor se impinge inapoi aerul racit in vagoane. Singurele momente cand se schimba partial aerul este la opririle in statii.

Sa se mobilizeze pitzipoancele putin in lupta pt fraierii cu bani ca sunt prea multe penale ce noaptea o ard pe la diesel si myway si ziua sunt pe scaunele din trolee...jegoase incapabile si fake.uri grandomane ce sunteti!!!

Dane,ma pis pe tine cu europa ta cu tot...prostule,citeste putin dintr.o carte de istorie si apoi compara democratiile de sute de ani cu una de 25 de ani(5,6 ani reali)...mergi la sat ca acolo ti.e locul imputitule

Dl. Neag nu aberati daca nu stiti realitatea din teren. Sunt autobuze mov in care este chiar placut sa stai, este racoare si aerul respirabil. Sunt autobuze mov in care aerul este irespirabil si cald (am impresia ca este pornita doar ventilatia fara AC). Toate circula in aceasi zi, aceleasi conditii, aceleasi ore. Deci...mai bine ati lua masuri ca ne sufocam in conserve mov.

Sunt cel putin 40 de grade in autobuze acum pe timpul veri intre 12 si 17-18 dupamasa. 23 de grade sunt in povesti cu pesti de petre ispirescu !

Prietene analfabet,esti printre cei mai prosti idioti care au intrat pe acest site.si asa sa te gandesti,desi nu esti capabil,ca site.ul asta este conceput pt cretini...asa ca ia o foarfeca si incepe sa tai din brusturii vagaunei pe unde ai iesit,probabil acum 12 ani...aa...inca cva...dute.n mortii matii de jeg pervers

@comunicatul unui gretos cu bale si mucus uscat

Era cald in ele de pe la inceputul lui iunie cand au inceput soferii sa lase geamurile deschise, aerul conditionat din ele e o gluma, trebuie sa stai sub iesirile alea ca sa simti ceva. Auzi, se pierde mult la deschiderea usilor in statii. Nu mai bine ies calatorii pe geam? Auzi ca se simt 23 de grade, domnule daca tot sunteti asa sigur de ce nu montati termometre sa le aratati si calatorilor ca sunt 23 de grade in interior sa nu se mai planga atat? Cum a zis si colegul, dar mirosul? Mirosul se simte diferit de la persoana la persoana?

da mirosul cum il percep persoanele? si ala tot diferit? de unde atata vrajeala! pai afara in soare unde circula autobuzele sunt 40 de grade, inauntru se simte 35 nu 23 cum minte domnu Neag.

Pentru a nu resimti cele 40 de grade din mijloacele de transport in comun si sa nu transpirati ca niste tarani nespalati, va propunem sa va epilati la flocii de la stiulete/fofo si binenteles, matura de la subrat. O zi minunata si racoroasa sa aveti.

sau sa circule lumea pe jos, ca tot aia e. macar nu mai cheltuie banii aiurea.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide