Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Vineri, 31 Iul. 2015, 12:55
16
7950

Ambasadorul Elveţiei, în vizită la CTP Cluj. „S-a declarat impresionat de faptul că anual compania obţine profit”

Ambasadorul Elveţiei în România, Jean-Hubert Lebet, a vizitat şi o parte din „flota” Companiei de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca şi a lăudat activitatea acesteia.

20150
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Jean-Hubert Lebet a semnat, în această săptămână, acordul cu Primăria Cluj-Napoca pentru achiziţia a 10 autobuze electrice, iar cu ocazia prezenţei sale în actuala Capitală Europeană a Tineretului, ambasadorul elveţian a fost în vizită şi la CTP Cluj.

Acesta a văzut bazele de producție ale companiei de transport din Gheorgheni, Grigorescu și Aurel Vlaicu, dar a fost şi pe traseul liniei de tramvai modernizată în ultimii ani prin fonduri europene.

„Ambasadorul Elveţiei în România s-a declarat plăcut impresionat de baza materială a Companiei de Transport Public Cluj-Napoca, de organizarea și eficiența serviciului public de transport metropolitan clujean și, mai ales, de faptul că anual CTP obține profit. Așa după cum a subliniat și Excelența Sa, o asemenea performanță managerială este remarcabilă, în condițiile în care este cunoscut faptul că în multe orașe românești, de talia municipiului Cluj-Napoca sau metropole mult mai mari din Occident, transportul public de persoane funcționează pe pierdere. Toate acestea, a mai arătat ambasadorul elevețian, reprezintă o bază solidă pentru modernizarea Companiei și argumente puternice pentru  accesarea de fonduri europene și elvețiene, care să o susțină”, au anunţat reprezentanţii CTP Cluj-Napoca.

Guvernul Elveţiei va sprijini cu 6,4 milioane de franci primăria clujeană pentru achiziţia a 10 autobuze electrice care să circule pe străzile oraşului, contractul în acest sens fiind semnat miercuri, la sediul municipalităţii clujene.

Articole din aceeasi categorie
Potrivit unui studiu realizat de o firmă de profil, locuințele din Cluj s-au ieftinit cu câțiva euro pe metru pătrat
08 Apr. 2019
14:58
6
În Parcul Industrial Tetarom III din Jucu s-a inaugurat recent o nouă investiții demarate de unul dintre cei mai mari clienți ce activează în acest perimetru: grupul italian de electrocasnice De’Longh
08 Apr. 2019
13:26
0
Consiliul Judeţean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că, în cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătăţirea infrastructurii rutiere a judeţulu
08 Apr. 2019
13:13
0
O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa marți, 9 aprilie, începâ
08 Apr. 2019
10:15
0
Compania de Apă Someș a anunțat întreruperi ale furnizării apei potabile în localitățile Florești și Cetan.
08 Apr. 2019
09:28
0
Ordinul Arhitecților din România a lansat un concurs internațional de soluții pentru amenajarea zonei
08 Apr. 2019
08:56
0

Post new comment

Comentarii

Azi noapte dupa concerte...lumea in statie.
Cu cat tupeu ii tii pe oameni la coada la bilete cand aia iti baga-n oras milioane de euro.
Puteau lasa transportu gratuit in F.U.T.E.R.E ca nu de acolo scoate parleala CTP.
Poate de banii stransi mai trag la strung niste piese pt autobuzele alea verzi."Bostani" cum
le denumesc soferii de la ctp.Nici lor nu le plac..stati linistiti.

Pe mana lui neag nu mi-as da nici oile, cum a pus asta mana pe ditamai regia de transport!?

Normal ca are profit doara ne inghesuie ca pe sardele. Aia ce fac conserve cu siguranta studiaza ctp la ore de varf si se inspira...

Toate intreprinderile de transport in comun din lume fac pierderi. In toata lumea aceste pierderi sint subventionate de primariile pe care le deservesc. Si ca sefii acestor intreprinderi cistiga de 5 ori cit primarii lor este uzanta la nivel european. Interesanta este intrebarea cum ajuta elvetienii cu 6,4 milioane franci Clujul. Nu cred ca la fac cadou ci este o afacere in favoarea lor. Probabil ca o firma elvetiana livreaza E-busurile pe credit si statul elvetian garanteaza creditul pina rominii l-au platit inapoi. Dar de platit nu platescelvetienii nimic ci incaseaza dobinzile pe creditul care s-a luat de la o banca elvetiana in Elvetia.

Laudă-mă gură că ți-oi da friptură. Bătrânul comunistoid Neag, numit pe viață în fruntea CTPC, a trimis un comunicat care l-ar fi făcut să roșească până și pe Ceaușescu. Auzi la el, cică o asemenea performanță managerială este remarcabilă. Mai rămâne să i se scrie omagii lui Neag de către slugile sale. Azi-mâine o să vină Obama și Papa să-l felicite pe incompetentul ăsta care a umplut Clujul de tot ce nu le-a mai trebuit străinezilor. Rușine Neag și slugilor sale de la CTPC

Mare tupeu au astia de la RATUC. O companie subventionata de primarie ar fi culmea sa aiba pierderi. Plus ca au niste preturi nesimtite fata de conditiile pe care le ofera, masini fara aer conditionat vara si fara caldura iarna. Asa oricine ar avea profi mai ales ca nu investesc in masini noi, ci iau doar niste jafuri de autobuze la second hand casate afara. Noroc cu primaria ca a cumparat alea 40 de autobuze noi ca altfel la ce jafuri de autobuze ia Neag de la frantuji suntem de rasul curcilor.

Era oaspete elvetianul, ce era sa zica? A trebuit sa fie politicos. Dar cred ca s-a crucit cand a vazut rablele alea de autobuze verzi fabricate acum vreo 50 de ani care inca se mai tarasc pe strazile orasului. Sigur elvetienii nu folosesc autobuze fabricate in anii 60-70 care au fost aruncate la fier vechi de francezi inca din anii 80-90. Sau troleibuzele alea de pe vremea lui Impuscatu” ori tramvaiele alea portocalii si verzi aruncate de 20 de ani de nemti, dar numai bune pentru Neag &co. Dar propaganda CTP Cluj functioneaza, daca nimic altceva nu functioneaza acolo

Bine-bine.... da chiar intr-atat de 'politicos'??? Eu chiar stiu despre ce vorbesc, apropos de ceea ce functioneaza acolo, la ei.

Dacă zici că știi despre ce vorbești, oare rețeaua de contact de anii 80 nu e piesă de muzeu? Doar un exemplu, așa, la întâmplare.

Ma mir ca excelenta-sa apreciaza acest serviciu care nu suporta comparatie cu cel din tara sa. Comentariile acestea ale beneficiarilor nemultumiti de serviciile CTP reflecta intrutotul realitatea. Sa vina excelenta-sa si sa vada cum circula unii concetateni de-ai nostri mai putin spalati pe gratis, in timp ce fraierii de rand platesc contravaloarea serviciului. Ca sa nu mai pomenim si de altele...

Povestile lu' Neag & Co.

Uitati-va la poza. Spune totul. Niste cucoane care-si arata posetele, de parca e poza facuta in excursie (cu autocarul) in Grecia. De neag ce sa mai zicem? O nulitate in diferite imprejurari tot nulitate ramane.
Cum sa nu aiba profit? E compania cu cele mai scumpe bilete din tara (sau oricum, dintre orasele mai maricele). E compania cu investii aproape zero (ce s-a investit s-a facut de ochii lumii, in ultimii anisori). Si e subventionata masiv de primarie (fiind in subordinea acesteia). Si nu are costuri cu materiale din astea de moft, cum ar fi: orare publicate in fiecare statie, anunt sonor/ vizual al statiei (nici macar in astea noi nu se face ca lumea si tot timpul), acceisiblitate pentru oamenii cu handicap, etc. Chestii din astea...mofturi pentru lumea supervicilizata din cluj.
Iar se cauta niste declaratii decente (tipic pentru diplomatii straini) si se publica propagandistic. Ce era sa zica omul? Ia pune-ti-l sa mearga cu autobuzul intr-o zi calduroasa si sa vedem pe urma. Daca scapa cu viata (din cauza temperaturii si a transportului tip "sac de cartofi") tot va spune ceva frumos si nu va mai veni in veci pe aici.

o fi facand profit, ca doara aer conditionat, vara/iarna, prin parti!! clar ca face economii => profit
ca sa nu mai vorbim de lipsa curateniei(economie cu personalul/serviciile prin care ar trebui sa curete locurile de sezut). plm

Care profit???? Daca primaria nu ar da subventii si nu ar cumpara mijloace de transport, regia asta ar fi disparut demult. SIngurul profit e facut de tovarasul Neag si de soferii de autobuze care fura motorina si o vand.

ma da prost esti ca noaptea ,ai vrut sa zici ca soferii platesc motorina (supraconsumul se plateste si mai toate au supraconsum la circulatia asta minunata din oras)!!Nu te umfla in pene ca nu sta bine ,si in general nu e bine sa-ti dai cu parerea cand nu cunosti problema ! Daca te uiti bine la soferii de pe autobuze sunt foarte multi noi dar nu rezista in 2-3 luni pleaca si vin altii! Numai in ultima luna au plecat 100 de soferi iar asta probabil de aceea ca e bine

@unul - ce limbaj de bocter ai si iti permiti sa faci prost pe cineva numai pentru ca spune adevarul despre Neag si clica lui. Sau urmeaza sa spui si ca dinozaurul Neag ii cinstit si ca nu a luat sporuri salariale necuvenite. Esti un adevarat postac care sare la gatul oricui se ia de conducatorul iubit Neag si de compania aia de ***EDITAT*** cu busuri din evul mediu si servicii mizerabile

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide