Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Miercuri, 28 Noi. 2012, 15:42
8
5796

FOTO Strada Oaşului a fost asfaltată

După mai bine de un deceniu de când nu a mai fost reabilitată, visul locuitorilor celei mai lungi străzi din Cluj-Napoca s-a împlinit. Autorităţile au finalizat modernizarea completă a arterei pentru care s-au depus de-a lungul anilor sute de plângeri la Primăria Cluj-Napoca. Investiţia totală a depăşit 3,5 milioane de euro.

foto strada oasului fost asfaltata
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

După aproape nouă luni, strada Oaşului a renăscut. Artera de trei kilometri are trotuare, locuri de parcare, alveole pentru staţiile de autobuz, rigole şi, pentru prima dată după zeci de ani, asfalt nou-nouţ. Locatarii din zonă au avut ceva de aşteptat pentru asta.
"Am cerut şi de 12-14 ani asfaltarea străzii, am făcut, cred, peste 30 de cereri, încă de pe vremea lui Gheorghe Funar", a povestit, astăzi, un riveran.

"Numai noi ştim cât praf am înghiţit şi uitaţi că visul ni s-a împlinit. Nici nu speram...", a declaat un alt locuitor de pe strada Oaşului.
La inaugurare a fost prezent şi edilul Emil Boc.

"Trei kilometri de drum, cu 9 metri lăţime, cu trotuare făcute, cu locuri de parcare pe o bandă sa pe alta, cu drenuri, peste nouă podeţe, cu ziduri de sprijin, cu drenuri pentru captarea apelor pluviale şi cu ziduri de sprijin în foarte multe locaţii, dat fiind relieful destul de accentuat", a explicat primarul modernizările aduse.

Locuitorii din zonă se tem acum că viteza de rulare a autorismelor pe strada Oaşului va creşte. Autorităţile se aşteaptă să apară cereri pentru montarea limitatoarelor de viteză. "Dacă vom analiza împreună cu Serviciul Circulaţie oportunitatea lor, le vom pune. Noi sperăm că totuşi traficul va fi normal", a completat Boc.

Lucrările de reabilitare a carosabilului s-au derulat în funcţie de investiţiile pentru reţelele de canalizare şi energie electrică. 

Articole din aceeasi categorie
Potrivit unui studiu realizat de o firmă de profil, locuințele din Cluj s-au ieftinit cu câțiva euro pe metru pătrat
08 Apr. 2019
14:58
5
În Parcul Industrial Tetarom III din Jucu s-a inaugurat recent o nouă investiții demarate de unul dintre cei mai mari clienți ce activează în acest perimetru: grupul italian de electrocasnice De’Longh
08 Apr. 2019
13:26
0
Consiliul Judeţean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că, în cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătăţirea infrastructurii rutiere a judeţulu
08 Apr. 2019
13:13
0
O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa marți, 9 aprilie, începâ
08 Apr. 2019
10:15
0
Compania de Apă Someș a anunțat întreruperi ale furnizării apei potabile în localitățile Florești și Cetan.
08 Apr. 2019
09:28
0
Ordinul Arhitecților din România a lansat un concurs internațional de soluții pentru amenajarea zonei
08 Apr. 2019
08:56
0

Recomandari

Post new comment

Comentarii

Nu va faceti griji, nu va tine prea mult asfaltul nou-nout. Maine poimane o sa-l sparga si alti netoti o sa-l umple cu noroi. La fel s-a intamplat si cu drumul Borhanciului.
S-au cheltuit o gramada de bani, l-au asfaltat dupa o vesnicie si acum il sparg la mai putin de 3 luni de la darea in folosinta.
Mai mult, firma care l-a facut acum il umple cu noroi ptr. ca sunt prea ... si puturosi fie sa curete anvelopele utilajelor de noroi cand intra pe strada, fie sa puna niste balast in curtea unde tin utilajele.
De tampiti este plina lumea, la noi insa densitatea parca este prea mare din pacate, iar autoritatile locale se fac ca ploua. Intr-o tara civilizata ar fi primit de mult amenzi ptr. bataia de joc care o fac pe banii si nervii nostri.

Domnule primar la capatul stazi Oasului mai exista o straduta uitata in secolul 18,o straduta care arata ca dupa razboi ,fara trotuare,apa si canalizare,iluminatul public doar de colo colo,oare nu se putea face un mic efort sa se modernizeze si acea straduta ?

Cioaci, cand nu s-a facut strada nu era bine. Acum ca s-a facut iarasi nu e bine ca nu e ca-n palma. Ma intreb cand e bine? Antena 3 sau OTV-ul n-o sa-ti raspunda niciodata.

Pui problema complet gresit. Drumul trebuia facut, e bine ca s-a facut, insa lucrarea trebuia sa fie macar acum la predare catre beneficiar in stare PERFECTA, fiindca acolo sunt banii nostri, nu din banii primiti de Boc si Apostu de la pocaitii din SUA, iar de la lucrarile realizate din sponsorizarile noastre ar trebui sa avem pretentii maximale. Bineinteles ca sunt multumit de aceasta lucrare, desi in aceeasi masura am fost nemultumit ca s-a realizat atat de tarziu(am si eu un teren pe strada respectiva), insa e musai sa ne cerem drepturile tare si raspicat si sa fim extrem de pretentiosi de modul in care finantele stranse din taxe si impozite sunt cheltuite. De ce sa spunem doar...ioai, domn' primar, multumim tucu-te ca ne-ai tras asfalt, saru'mana!...de ce? De ce sa uitam ignoranta cu care acel drum a fost lasat de izbeliste ani si ani la rand, de ce bagam sub pres toate nerealizarile acestor angajati ai poporului si sa ne inchinam ca la sfantu' soare c-o binevoit in sfarsit har Domnului sa faca nenorocita aia de strada? De ce sa ne multumim cu putin cand strada tot nu e la un nivel calitativ bun si premize ca aceasta sa se deterioreze semnificativ in anii urmatori exista cand stim ca este tranzitata intens, inclusiv de traficul greu? De ce sa avem un nivel de pretentii atat de scazut pe banii nostri? Daca era realizata din banii lui ma-sa si a neamurilor de la Rachitele ziceam "Multam fain!", insa nu e cazul, investitia e realizata din munca noastra si nu a primarului si a acolitilor sai! Apoi, daca tot am ajuns la investitia banului public...ce tampenie ENORMA e cu reabilitarea/modernizarea/refacerea traseului liniei de tramvai+ licitatia de tramvaie poloneze despre care s-a dovedit in presa ca e un furt pe fata cu bani publici cand aceste tramvaie puteau fi achizitionate mai ieftin de la o companie romaneasca din Arad! Ce prostie cu tramvaiul si cata cheltuiala cretina! Cine dracu merge cu tramvaiul? De ce avem nevoie de tramvai?! Sunt goale tramvaiele astea dinspre P-ta M.Viteazu si pana in Iris! Goale! Numeri pe degetele de la o mana muncitorii aia care vin catre Iris sau inspre M.Viteazu.O prostie imensa! O cheltuiala cretina si nejustificata, fara sa pun in discutie povestea cu tramvaiele poloneze, care aveau pret de achizitie ceva mai mare decat cele din Arad dar cu niste costuri de service exorbitante! Asta e, daca ni se rupe de banii nostri, 100% este cine sa-i colecteze! De galeti intinse nu duce lipsa Clujul!

perfect de acord cu ce zici. daca asfaltul e cu denivelari, asa cum zici (nu am circulat inca pe acolo), firma care a executat lucrarea ar trebui penalizata. eu daca am defecte in munca pe care o prestez, nu mi se accecpta produsul. trebuie sa lucrez la el pana inlatur defectele. cum firma respectiva nu poate reface asfaltul ca in palma, ar trebui sa fie penalizata, sa stie alta data cand face o lucrare cap-coada ca trebuie executata cu simt de raspundere.

Eh, tot nu e o lucrare la un nivel calitativ foarte bun, in conditiile in care drumul a fost realizat din fundatie. Trebuia sa fie lin ca-n palma, dar nu e, denivelari sunt cat incape, iar intr-un an, doi apar cat de repede si gropile. Sa vedem daca ma insel. Pastrati in memorie acest mesaj si in noiebrie 2014 sa-l recititi dupa ce dati o tura pe Oasului.

Ai dreptate -exista denivelari, dar gandeste-te ca pentru a fi un drum reabilitat corect, strada ar fi trebuit inchisa pe durata lucrarilor. Asa ca unii lucrau, noi ceilalti circulam pe acolo si toti eram foarte nervosi.Ar fi trebuit sa existe o varianta ocolitoare pentru ca sa poata lucra linistiti, iar daca la final nu era OK - atunci puteam critica.
Cineva vrea limitatoare de viteza - poate la Azil , ca in rest nu nu traverseaza nimeni!
S-auzim de bine!

Peste 3-4 ani pregateste-te de o noua serie de nervi, pentru ca e o chestiune de timp sa fie tot o vale si-un damb Oasului, si iar va trebui sa astepti 10 ani pana va intra in atentia primariei pentru a fi re-reabilitata. Nu stiu care a fost valoarea investitiei dar constructorul avea obligatia sa execute si sa predea lucrarea in parametrii optimi iar primaria sa o receptioneze asemenea in parametrii optimi. Vrei exemple de drumuri bine realizate in aceleasi conditii ca Oasului, fara devieri si alte cheltuieli suplimentare? D.N. Cluj-Zalau. Are cam 11 ani de cand e dat in folosinta, iar in afara de cateva gropite care au fost plombate bine si la timp si doua-trei mici zone cu denivelari drumul e perfect, si vorbim nu de 2-3 km, ci de vreo 70.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide